Werken bij

Backoffice medewerker

Ben je precies en heb je altijd alles tot in de puntjes (of komma’s) in orde? Dan zijn wij op zoek naar jou. Binnen onze jonge en snelgroeiende groep bedrijven zijn we namelijk voor OpenStaffing op zoek naar een:

Backoffice medewerker voor 32-40 uur per week

Over OpenStaffing

OpenStaffing is een bureau dat bemiddelt in specialisten binnen met name (software) development. We hebben een groot netwerk van professionals die zowel in loondienst, als als freelancer werken. Het netwerk groeit en steeds meer bedrijven weten ons te vinden. Onze kracht zit in het snelle schakelen met de kandidaten en opdrachtgevers én het leveren van kwaliteit. Om dit alles in goede banen te leiden zijn we op zoek naar ondersteuning in de backoffice.

Functie

Als backoffice medewerker werk je samen met het team op ons kantoor in Utrecht, thuiswerken kan in overleg.

De functie zal voor een groot gedeelte bestaan uit de contractadministratie en het goed vastleggen van diverse documenten daarvoor. Je hebt veel contact met je collega’s van de frontoffice/recruitment en zorgt ervoor dat alle gegevens goed verwerkt worden in het backofficesysteem. Daarnaast hebben we ook nog ruimte voor een stukje vervanging/aanvulling op de financiële administratie, dus als dat je aanspreekt, kun je dit aanvullen met de volgende werkzaamheden:

  • Debiteurenadministratie
  • Crediteurenadministratie
  • Bijhouden van salarismutaties
  • Verwerking en controle van uren

De verdeling hiervan bespreken we graag met jou. We vinden het namelijk belangrijk dat jij plezier hebt in wat je doet en staan dus open voor diverse profielen.

Profiel kandidaat

Je bent een nuchter, dienstverlenend en punctueel persoon. Je beschikt over een goed gevoel voor verhoudingen, uitstekende communicatieve vaardigheden en je hebt veel verantwoordelijkheidsgevoel. Daarbij ben je integer, loyaal, geduldig en vriendelijk. Ook neem je graag initiatief, ben je zelfstandig en denk je mee en vooruit.

Vereisten

  • Je hebt minimaal 2 jaar werkervaring in een soortgelijke rol;
  • De Nederlandse taal beheers je uitstekend (schriftelijk en mondeling), Duits of Engels is een pré;
  • Ervaring met een boekhoudpakket is een pré;
  • Je kunt goed uit de voeten met het MS Officepakket;
  • Je beschikt over MBO/HBO werk- en denkniveau;
  • Je hebt goede contactuele eigenschappen en een servicegerichte houding;
  • Je kunt snel schakelen. Je bent assertief, enthousiast, stressbestendig, geduldig en flexibel.

Wat biedt OpenStaffing jou?

  • Je salaris zal op basis van 40 uur, tussen de €2300 en €3800 per maand liggen. Uiteraard afhankelijk van je ervaring;
  • Een werkplek bij een jong en dynamisch bedrijf;
  • 25 vakantiedagen (op basis van fulltime dienstverband);
  • Pensioenregeling;
  • Mogelijkheid om in aanmerking te komen voor vast dienstverband;
  • Laptop;
  • Telefoonvergoeding;
  • Wij vergoeden alle reiskosten op basis van €0,19 per gereisde kilometer.

Herken jij jezelf in het bovenstaande profiel en ben je enthousiast geworden na het lezen van deze vacature? Ik kom graag met je in contact via: 06-29004425 of mail je cv naar nick@openstaffing.nl