Werken bij

Financieel / backoffice medewerker

Ben je precies en heb je altijd alles tot in de puntjes (of komma’s) in orde? Dan zijn wij op zoek naar jou. Voor onze jonge en snelgroeiende groep bedrijven zijn we namelijk op zoek naar een:

Financieel/backoffice medewerker voor 16-40 uur per week

Over de OpenValue group

De OpenValue group bestaat uit meerdere softwarebedrijven gespecialiseerd in Java en fullstack. Per bedrijf werken er maximaal 25 software developers, die worden ingezet bij grote, toonaangevende klanten. Doordat de bedrijven zelfstandig werken, is er een hechte club met medewerkers en heb je korte lijnen. Ondertussen zit OpenValue in 7 steden in Nederland, Duitsland, Zwitserland en Oostenrijk. De werkzaamheden voor deze functie zullen voornamelijk plaatsvinden in Utrecht. Daar zit tevens het kantoor van OpenStaffing, waar jij in dienst zal komen. Zij zijn binnen de group verantwoordelijk voor de bemiddeling van specialisten (in loondienst en freelancers).

Functie

Als financieel/backoffice medewerker zal je voor een groot gedeelte ondersteunen op de financiële administratie op de vestiging in Utrecht en waar mogelijk bijspringen bij de andere bedrijven. OpenValue heeft een mooi kantoor in de Werkspoorkathedraal. Momenteel doet de officemanager de financiële administratie zelfstandig. Dit zijn zowel de boekhouding als de salarisadministratie, wat beide in Exact Online wordt verwerkt. Maar omdat we snel groeien en veel leuke dingen organiseren, wordt het steeds moeilijker de tijd te verdelen. Daarom zijn we op zoek naar een ervaren, pittige, leuke collega om mee te helpen het team te ondersteunen.

Het is een nieuwe rol, dus de precieze taken zijn nog in te delen, we denken nu aan de volgende werkzaamheden:

  • Debiteurenadministratie
  • Crediteurenadministratie
  • Werkzaamheden t.b.v. diverse belastingen
  • Voorbereiding maandelijkse rapportages en jaarrekeningen
  • Boeken van de bank / grootboek
  • Bijhouden van salarismutaties
  • Verwerking en controle van uren

Afhankelijk van het aantal taken/uren en de verdeling hiervan, is het dus ook mogelijk om bij andere bedrijven binnen de group andere administratieve/backoffice taken op te pakken. Binnen OpenStaffing is er bijvoorbeeld behoefte aan ondersteuning in de contractadministratie voor de diverse inzetten en het verwerken van de benodigde documenten daarvoor.

Profiel kandidaat

Je bent een nuchter, dienstverlenend en punctueel persoon. Je beschikt over een goed gevoel voor verhoudingen, uitstekende communicatieve vaardigheden en je hebt veel verantwoordelijkheidsgevoel. Daarbij ben je integer, loyaal, geduldig en vriendelijk. Ook neem je graag initiatief, ben je zelfstandig en denk je mee en vooruit.

Vereisten

  • Je hebt minimaal 3 jaar werkervaring in een soortgelijke rol;
  • De Nederlandse taal beheers je uitstekend (schriftelijk en mondeling), Engels is een pré;
  • Ervaring met Exact Online als boekhoudpakket is een vereiste;
  • Ervaring met Exact voor Salaris is een pré;
  • Je kunt goed uit de voeten met het MS Officepakket;
  • Je beschikt over MBO/HBO werk- en denkniveau;
  • Je hebt goede contactuele eigenschappen en een servicegerichte houding;
  • Je kunt snel schakelen. Je bent assertief, enthousiast, stressbestendig, geduldig en flexibel.

Wat biedt OpenValue group jou?

  • Wij zouden zeggen dat we een goed salaris bieden, maar als financieel medewerker ben jij van de getallen, dus gaan we graag in gesprek of jij het daarmee eens bent;
  • Een werkplek bij een jong en dynamisch bedrijf;
  • 25 vakantiedagen (op basis van fulltime dienstverband);
  • Pensioenregeling;
  • Mogelijkheid om in aanmerking te komen voor vast dienstverband;
  • Laptop;
  • Telefoonvergoeding;
  • Wij vergoeden alle reiskosten op basis van €0,19 per gereisde kilometer.

Herken jij jezelf in het bovenstaande profiel en ben je enthousiast geworden na het lezen van deze vacature? Ik kom graag met je in contact via: 06-58757475 of mail je cv en motivatie naar reyhan@openvalue.nl

Recruitment Consultant

Welkom in team OpenStaffing! We groeien en hebben jou als recruitment consultant hard nodig. Je werkt samen in een klein team en searcht naar de beste IT-professionals. Je onderhoudt het contact met hen vanaf het begin tot het einde van het project. Je bent de verbindende factor tussen kandidaten en opdrachtgevers en je takenpakket is zeer afwisselend.

Bij OpenStaffing werken we graag informeel, maar professioneel. Jouw houding is open en no-nonsense. Je werkt graag remote en hebt grote vrijheid in het invullen van je werkuren gedurende de week. Dit is voor jou een mooie kans om je verder te ontwikkelen in het recruitmentvak binnen een inspirerend en groeiend bedrijf.

Wat ga je doen?

  • Je searcht naar potentiële freelance- en detacheringskandidaten voor interim aanvragen.
  • Je publiceert nieuwe interim vacatures.
  • Je verzorgt de communicatie naar zowel klanten als kandidaten, waaronder: uitnodigen van kandidaten voor kennismakings- en selectiegesprekken en het inplannen van afspraken tussen kandidaten en opdrachtgevers.
  • Je controleert en beoordeelt (in overleg) CV’s.
  • Je zorgt voor up-to-date administratieve verwerking van alle gegevens rondom aanvragen en geplaatste kandidaten.
  • Je helpt mee met het uitbreiden van het klantenbestand.

Wat neem je mee?

  • Je hebt een afgeronde hbo- of wo-opleiding.
  • Je hebt minimaal 2 jaar werkervaring in een recruitmentfunctie of in de bemiddeling van IT-professionals.
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal uitstekend, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Je beheerst Office365, kennis en ervaring met CRM software is een pre.
  • Je schakelt snel, maar accuraat en met oog voor detail.
  • Je bent zelfstandig en durft te vragen naar verduidelijking, want je kunt tenslotte niet alles weten.
  • Je werkt gestructureerd en houdt overzicht over je werkzaamheden.
  • Je bent klantgericht.
  • Je doet wat je zegt en zegt wat je doet, zowel naar kandidaten als naar opdrachtgevers.

Wat bieden we jou?

  • Een 32- of 40-urige flexibele werkweek.
  • Een goed salaris, een laptop en mobiele telefoon.
  • Alle voordelen van het werken met toonaangevende klanten in een professionele, innovatieve en open bureauomgeving.
  • Bij OpenStaffing heerst een informele sfeer, collegialiteit staat bovenaan en we vieren onze (gezamenlijke) successen.
  • Zelfstandigheid en vrijheid bij het invullen van je werkzaamheden.

Interesse? Wat nu?

  • Graag ontvangen we jouw sollicitatie, voorzien van een motivatie en een up-to-date cv. Dit kun je sturen naar nick@openstaffing.nl of bellen met 0629004425
  • We bevestigen de ontvangst van jouw sollicitatie en binnen drie dagen krijg je van ons bericht of je wordt uitgenodigd voor een kennismaking.

  • Java developers
  • Frontend developers (React/Angular/Vue)
  • .net developers
  • Data engineers
  • Devops (AWS/Azure)
  • PhP developers
  • Testers (automation & functioneel)
  • Mobile developers (Android / iOS)
  • UX/UI developers